PER ELS NENS DE 2 A 3 ANYS, ELS NOSTRES OBJECTIUS SÓN:
ÀREA D’EXPRESSIÓ PLÀSTICA:
- Desenvolupament de la capacitat creadora.
- Agilitat manual.
ÀREA SOCIAL:
- Responsabilitat de tasques i conductes.
ÀREA DE LA NATURA:
- Apropament a l’ambient natural.
ÀREA D’EXPRESSIÓ MUSICAL:
- Educar l’oïda.
- Ritme musical.
PSICOMOTRICITAT:
Tonicitat:
- Aconseguir el major nombre de sensacions globals i segmentàries de tot el seu cos.
- Saber reconèixer el seus membres o zones més importants.
Control postural:
- Afiançament de la marxa. Automatització.
- Adquisició d’una coordinació dinàmica general, segura i flexible.
Control respiratori:
- Desenvolupament de la respiració bucal.
- Iniciació a la respiració nasal.
Estructuració espacial:
- Fer conscients les sensacions i percepcions.
ÀREA DE LLENGUATGE:
- Utilització plural.
- Utilització de pronoms. Ell, jo, meu, teu...
- Desenvolupament de la espontaneïtat verbal.
- Estructurar frases senzilles.
- Saber respondre a preguntes per què? (sobre coses senzilles)
- Entendre i aplicar adjectius a les persones i a les coses (net-brut, etc.)
- Descriure les activitats que es van realitzant.
- Adquisició de vocabulari.
D’EXPRESSIÓ PLÀSTICA:
EXPERIÈNCIA AFECTIVA-SOCIAL
- Ambientar al nen al seu entorn.
- Desenvolupament de la espontaneïtat.
- Desenvolupament dels hàbits de treball.
- Desenvolupament dels hàbits de higiene personal i neteja.
- Consciència de pertinença a un grup humà (família, classe...)
- Complir els serveis encomanats (ordres)
- Conservar l’entorn en el que es mou (classe, carrer, casa)
- Aprendre jocs i respectar les seves lleis.
- Adquirir l’hàbitat de parlar i d’escoltar (no més de 20m)
EDUCACIÓ ARTÍSTICA-PLÀSTICA:
- Conèixer colors.
- Manipular diversos materials.
- Desenvolupament de la creativitat d’imaginació.
- Educar la grafomotricitat (precisió i pressió digital)
- Desenvolupament de l’expressió dinàmica.
- Coordinació óculo-manual.
DESENVOLUPAMENT DE LA PERCEPCIÓ:
- Coordinació óculo-manual.
- Conèixer colors.
- Conèixer formes geomètriques (forma i mida)
- Aconseguir hàbits d’observació visual.
- Coneixement per tacte (suau - raspós, tou, dur...)
- Desenvolupament de l’organització de l’espai (identificar i conèixer les posicions espacials...de: davant, darrera; a dalt a baix, dins, fora; a prop...)
- Desenvolupament de l’organització en el temps (dia i nit)
- Coneixement de la temperatura (fred -calent)
- Desenvolupament de l’olfacte (bo, dolent, sense olor)
- Desenvolupament del gust (dolç, salat, insípid)